»Glede na to, da se večina investicij začne v kratkem, verjetno se že prihodnje leto začne graditi tudi novo glavno postajališče v Ljubljani, je to zagotovilo, da bo javni potniški promet v Sloveniji naredil še večjo stopnico in bo dohitel tudi tiste države, s katerimi se hočemo primerjati, kot so Avstrija, Švica in Nemčija.«
»Javni potniški promet izven javnih sredstev ne obstaja.«
»Javni potniški promet mora postati hrbtenica prevozov v Sloveniji.«
»Šele zdaj, ko ni javnega potniškega prometa, vidimo, kako pomemben je za delovanje države.«
»Da v Sloveniji znižamo emisije iz prometa, mora javni potniški promet postati realna alternativa.«
»Takoj, ko bodo razmere dopuščale, bomo začeli z obratovanjem javnega potniškega prometa, kar bo del prvega sproščanja ukrepov.«
»Javni avtobusni potniški promet še vedno predstavlja najugodnejšo obliko javnega prevoza v občini.«
»Možnost, da bi nekaterim imetnikom brezplačnih vozovnic začeli zaračunavati uporabo javnega potniškega prometa, je treba razumeti v kontekstu ukrepov, s katerimi bi zmanjšali gnečo na najbolj obremenjenih, predvsem avtobusnih linijah.«
»V preteklosti smo glede posodobitve javnega potniškega prometa naredili ogromno napak, zlasti če gledamo druge države, oz. smo bili prepočasni.«
»Zaveza obeh strani je, da bomo javni potniški promet razvijali v smeri boljše kakovosti in dostopnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju